Go To Dashboard
@syanizsyaza

Hover HERE!

Welcome to my blog,i'm Syaniz. Thanks for visiting my blog, Follow is your responsibility in this zone. 고마워!



Menu

owner stuff Links Entry


Followers






Chit Chat






Credits
Template by Atin Tory
Image by We?it.
Help by Wana, Afiqah.


Selalu Jadi Peng-kalah



ada ke prkataan peng-kalah ? Hiho~ pemenang ade la rase. Hehee//

Selalu Jadi Peng-Kalah 

Faham tak apa maksud nye ? Dah tentulah tak faham sbb yg tulis nye syaniz. kepala hotak syaniz je yg tahu.. Korunk ? Mestilah TAK !

pendek kata ,, bila syaniz join GA. mesti jadi peng-kalah. ha~~

Oke, straight to the point ! Korang slalu tengok giveaway. pemenang yang dia cari biasanya "Top Referral". kan2 ? ha// syaniz memang jadi biul bab top referral ni. tak paham apa kejadah nye bende tuh ?! Walaupon syaniz tak tahu ape kebende tu, syaniz tetap join. manalah thu menang kan. tapi tak pernah mng! >.< 

Kat GA jugak kdg2 la tk slalu tag terbanyak pun akan menang. Yang tu syaniz phm, tp dah tag beratus-ratus. Tgk plk post ga peserta yg lain. Hok'Alloh ! Beribu2 dia tag.. Fuh~ Menangis tak berlagu aku --'

Sabor je lah ! tp sekarang syaniz dah x mnghrpkan hadiah tag trbnyk ! top referral skrg syaniz dh phm .. :) InsyaAllah lah akan mng. Heheeeeh. -..-

Oklah. otak dh kering. tak ade idea. 

Bye-Salaam






Blogger fiza saiza said...

samala..selalu jadi peng-kalah juga...huhuu

 

Post a Comment