Go To Dashboard
@syanizsyaza

Hover HERE!

Welcome to my blog,i'm Syaniz. Thanks for visiting my blog, Follow is your responsibility in this zone. 고마워!



Menu

owner stuff Links Entry


Followers






Chit Chat






Credits
Template by Atin Tory
Image by We?it.
Help by Wana, Afiqah.


Kembali Sunyi & Bosan



Harini hari Ahad. Malam nanti bakal kembali sunyi. Kakak dan abg aku balik ke asrama. 
Aku kembali keseorangan bersama Mama dan Baba. 

Nak siapkan kerja sekolah yang banyak ni lagi. Tanpa pertolongan kakak aku. :(
Humm.. Cuti sekolah pun nak berakhir. Tak ada dah bangun2 lambat sampai matahari tegak atas kepala.

Kena bangun 6. 20 am. Pergh.. Malas. Hari ini hari terakhir aku tulis entri untuk minggu ni.
InsyaAllah hujung minggu depan aku kembali menaip sampai jari membengkak. 

Walaupun tiada pembaca. Tetap menaip dan mencari idea menulis. 

Aku memang macam nak pecah kepala otak fikir idea nak tulis apa. Aku tak nak blog aku berhabuk. Maklumlah,blog ni lah satu-satunya tempat aku berkongsi semua cerita.
Aku memang ada 2 diari . Aku berkongsi jugak cerita aku dekat situ. Tapi blog adalah tempat yang paling best untuk kongsi cerita. Manalah tahu, ada juga pembaca yang sudi membaca entri aku yang entah menarik atau tak :)

Sampai sini sajalah. Jari jemari aku menaip untuk korang semua. Aku nak sambung menyiapkan kerja sekolah yang berguni2. 

Rendered Image






Post a Comment