Go To Dashboard
@syanizsyaza

Hover HERE!

Welcome to my blog,i'm Syaniz. Thanks for visiting my blog, Follow is your responsibility in this zone. 고마워!



Menu

owner stuff Links Entry


Followers






Chit Chat






Credits
Template by Atin Tory
Image by We?it.
Help by Wana, Afiqah.


Bilalah blog saya ni nak popular?


Hai semua .. saya masih trtanya-tanya,, bilalah blog saya nak popular.. Tengoklah macam Kak Lyssa Faizureen , Abg Hafizzi Aziz  dan lain2 tu.. Blog diorang tu maju ke hadapan.. Saya pulak , mundur ke belakang .. Argghhhhhh!! Geram pulaklah saya ni.. Tapi saya tengok kan.. Blog2 yang popular tu x pakai blogskin pun kan? saya yang terhegeh-hegeh nak pkai blogskin supaya popular... =.=

Blog korang ada berapa follower? Blog saya ada 21 aje follower.. Korunk msti ada banyak kan? saya ni sikit je.. Maklumlah , blog x popular kan... Tapi kan.. saya ada seorang follower ni... die popular jgak.. bila tahu dia follow blog saya yng x popular nih. Nak tahu nae dye follow? Tak nak tahu ?ada saya kesah? ok, kepada yang nak tahu.. sebab dia tu adik beradik mak sayalah !! hahaha !

Ni dah malam ni , saya nk tinggalkan satu je teka-teki untuk korunk.. siapa dpt jawab pling trawal di shoutbox .. saya akan promote blog dia selama 1 minggu !

Ni teka-tekinya : Apakah artis lelaki melayu kesukaan saya ?
A. Farid Kamil
B. Aiman Hakim Redza
C. Kamal Adli
D. Shamsul Yusof
E. Aaron Aziz
F.Shaheizy Sam

Pilih satu je tau ! Siapa pilih bbanyak itu dikira batal !

BYE & SALAM ~





Blogger Titiwangsa gm said...

meh nak teka..Aaron Aziz..betul tak?

 

Post a Comment