Go To Dashboard
@syanizsyaza

Hover HERE!

Welcome to my blog,i'm Syaniz. Thanks for visiting my blog, Follow is your responsibility in this zone. 고마워!



Menu

owner stuff Links Entry


Followers






Chit Chat






Credits
Template by Atin Tory
Image by We?it.
Help by Wana, Afiqah.


Setiap Yang Hidup , Pasti Akan Kembali Kepada-Nya..


Assalamualaikum..

Pesanan :- Play lagu di bawah sebelum membaca entri dibawah ..

 
Pada 4 Jun 2012 , hari yang paling perit dan sedih bagi ku.. Abang saudaraku , Haziq Suhail B. Daud,14, telah meninggal dunia akibat kemalangan lori..Aku menganggap ini sebagai mimpi burukku. Ku sentiasa merindui gelak tawamu.. Pilu hati ini apabila mengingatkan kembali kenanganku bersamamu.. Ku teringatkan semasa kita bermain bersama saudara2 yang lain.. Mu sentiasa membuatku tergelak.. Senyummu manis.. 
Aku bangun dari tidur dan memberitahu bahawa seorang daripada anak mak saudaraku telah meninggal dunia..... Aku terkejut lalu bertanya, Mama, siapa? Ibuku menjawab , Ajid.. (nama panggilannya)
Aku berasa seperti ingin menangis tetapi ku menahannya.. 
Ketika aku berada di masjid untuk melihat dia , aku berasa rindu dan sedih.. Lalu , aku terus menangis... Airmataku mengalir dengan deras sekali.. Aku bagaikan mahu menangis air mata darah.. Mukanya bercahaya.. Putih sekali.. 
Hari itu adalah hari yang tak boleh kulupakan .. Itulah kali terakhir aku melihatnya...  Aku masih mengingatinya....  Aku pasti akan berasa sunyi apabila dia tiada di hari raya nanti...
Wahai ARWAH Ajid, ku sentiasa mendoakan agar rohmu dicucuri rahmat dan tenang disana bersama-sama dengan orang yang beriman.. Sama-samalah kita mendoakan AL-FATIHAH  kepadanya...
Amin..





Abaikan perkataan dibawah :-





Post a Comment