Go To Dashboard
@syanizsyaza

Hover HERE!

Welcome to my blog,i'm Syaniz. Thanks for visiting my blog, Follow is your responsibility in this zone. 고마워!



Menu

owner stuff Links Entry


Followers






Chit Chat






Credits
Template by Atin Tory
Image by We?it.
Help by Wana, Afiqah.


Seram Malam Pertama..


Kejadian ni berlaku lama dah. Masa kerja kahwin abang sedara yang sekarang ni dah ada 3 orang anak. Masa tu dia buat kenduri kahwin kat rumah mak pengantin lelaki. Rumahnya terletak di tapak bekas tempat latihan askar. Kat situ tinggal satu rumah yang dikelilingi semak samun dan pokok-pokok besar. Suasana betul-betul macam dalam hutan.

Banyak perkara-perkara aneh yang berlaku kat situ. Nanti aku ceritakan satu persatu. Masa kenduri kahwin biasalah kan semua penat terutama ahli keluarga yang membantu. Malam lepas hari bersanding tu semua orang dah tidur. Yang bujang terpaksa tidur diluar rumah dibawah khemah. Saudara mara ramai.

So mereka ni dalam 4 orang lambat tidur. Salah seorang dari mereka ialah abang aku yang dipanggil Along. Bila semua dah terlena, Along yang ketika itu baru je nak terlelap tersentak dengan kehadiran langsuir yang berdekatannya bertenggek di atas ampaian. Benda tu singgah dan memerhati mereka berempat yang sedang tidur.

Diambil dari google, bukan gambaran sebenar
Along cerita, masa dia nampak tu badan dia kaku dan tak boleh bergerak. Nasib baik benda tu cuma memerhati dan tidak mengacau. Lama juga benda tu tinjau-tinjau. Along berpeluh-peluh kemudian terlelap. Kalau korang jadi along apa yang korang akan buat? Ce komen sikit !


Cerita bersambung...





Post a Comment