Go To Dashboard
@syanizsyaza

Hover HERE!

Welcome to my blog,i'm Syaniz. Thanks for visiting my blog, Follow is your responsibility in this zone. 고마워!



Menu

owner stuff Links Entry


Followers






Chit Chat






Credits
Template by Atin Tory
Image by We?it.
Help by Wana, Afiqah.


Meniru Dalam Semua Perkara



Bosannya.. Update entri lagu baguss ~ 

Ok. Tajuk harini ialah Meniru Dalam Semua Perkara . Ha. Korang semua mestilah benci orang yang suka sangat meniru. Tak kisahlah meniru apa pun, mengenai belajar ? perbuatan ? percakapan ?
etc.

Syaniz peliklah, kenapa diorang2 tu suka sangaaat meniru. Tak boleh ke lakukan sesuatu perkara tu sendiri ?

Syaniz pernah ada pengalaman lah. Bila Syaniz buat kerja, dia nak sangat tengok kerja Syaniz.. Pastu cakap "Bukan nak tiru pun.." Waduhh ! Bila tengok kerja dia pulak, sebijik ! Cuma nama orang je yang lain !

Bukan Syaniz pandai sangat pun nak tiru Syaniz punya. Bila tiru, korang bukannya tahu yang orang tu buat betul ke tak ? Kang kalau elok2 korang punya dah betul , tiba2 korang tiru orang lain.
Kan sia sia .

Wahai peniru2 sekalian, tolonglah buat suatu perkara tu dengan hasil kepala otak sendiri !
Tak perlu nak tiru orang lain punya.

Meniru dari segi perbuatan. Hurm.. Contoh ? Ok syaniz bagi contoh. Korang duduk, orang tu duduk. Contoh ni paling dibenci : Korang mula menulis, orang tu pun menulis.
oH.. Sebab kau nak lawan siapa siap dulu, kau sanggup tiru perbuatan aku !!??
Ergh.. Pellisss !

Dan banyak lagilah jenis jenis meniru. 
Dah malas nak tulis. Malas jugak untuk semuanya..

Bye & Salaam






Post a Comment